2011. szeptember 27., kedd

Shimano Catana BX telematch KICSIT ÁTALAKÍTVA - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

Fejlesztés miatt eladnám jól bevált, átalakított Shimano botomat.
A tűspiccet visszavágtam az utolsó keverőgyűrűig, mivel nagyon sok volt a halvesztés, bármilyen horgot tettem fel, vagy bárhogy állítottam a féket.
Akkor vált gyanússá, amikor két ilyen bottal pecáztunk, más végszerelékkel, 10 halból jó ha 4-et kivettünk, a nagyokról nem is beszélve.
Szóval gondoltam egy merészet, visszavágtam a spiccet és láss csodát működött (később a cimbiét is visszavágtuk). A bot karakterisztikája megváltozott, keményebb lett, jobban ül a horog, de a tartalékai nem vesztek el. Mártogatásra is használható.
A bot főbb jellemzői:
Hossz: kb. 405 cm
Dobósúly:   15-20 gramm
Gyűrűk száma: 8
Orsótartó: békazáras
Szállítási hossz: 129 cm
A spiccgyűrűt sajnos nem tudom hozzá adni (nem találom), a gyűrűvédője az viszont megvan, csak lemaradt a képekről.
Jó Vaterázást mindenkinek!!!


Jelenlegi ára: 5 800 Ft

Az aukció vége: 2011-09-27 08:14
. Shimano Catana BX telematch KICSIT ÁTALAKÍTVA - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése